May 21, 2006

なぜか

夢では、英語を話してる。
現実にもどれば、話せないのに・・・。
きのうは、環8を車で走って、事故った夢をみた。
しかも、"あなた"は左ハンドル運転して、じぶんが助手席。
へんな夢だった。
ふたりとも無事。よかった。
とてもわるい予感がしたけど、だいじょうぶかな?
心配しつつも、二度寝しました。
よく寝て、疲れがだいぶとれてきました。

きょうは、久しぶりにゆっくりしました。
ほんとは日本からの仕事があり、働かなきゃいけないのだけど、体が動かなかった。
あすはしっかり働いて、終わらせないと。

2 Comments:

At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said...

i am the 1513rd person who visited ur webpage:D

 
At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Hi, Tingting

How's it going?
I am the 1514th parson who visited my blog. How did you know my blog? I suppose you knew here via lalo's webpage. You should understand partly my blog which was written in Japanese. The character includes "KANJI", Chinese charactors, you know. I guess good for you. If you will have interested here, just drop me a comment.

Happy big holiday!
-kazu

 

Post a Comment

<< Home